tiistai 14. huhtikuuta 2015

Hei kaikki!

Tama on minun blogini matkastani Norjassa. Laitan tanne kuulumisiani ja kuvia eri paikoista, missa olen tyoharjoittelussa :)

Eilen lahdin Suomesta Kruunupyyn kentalle kuuden maissa aidin ja isan kanssa. Haikeaa ja itkettavaa oli jattaa aiti ja isa lentokentalle ja itse lahtea lentaen Helsinkiin. Olin ensimmaista kertaa potkurikoneessa ja sen kylla kuuli sisalle asti. Lento meni oikeastaan tosi nopeasti ja pian olinkin jo Helsingissa. Helsingissa loysin onneksi aika pian portin, mista jatkolento lentaisi Osloon. Hetken kerkesn rauhottua ja hengittaa enne kuin hyppasin uuteen koneeseen. Oslossa minulle tuli kiire bussiin, joka lahti 13:10. Lento laskeutui onneksi vahan aikaisemmin klo 12:30 :) Kerkesin onneksi bussiin ja jannitin koko bussi matkan, etta osaanko hypata pois kyydita oikeaan aikaan, joten ei puhettakaan, etta olisin voinut nukkua!

Hyppasin onneksi oikeassa paikassa pois bussista ja Mossin 4h vaki oli minua vastassa. Tapasin isantaperheeni, joka vaikutta oikein mukavalta ja kaikki puhuvat taalla englantia! ONNEKSI! :) Tama on nyt vahan tammoinen hatainen kirjoitus, koska lahden kohta pitamaan kerhoa MUTTA tarkoitus on kertoa etta kaikki on hyvin ja paikka on todella mukava!

Taalla ei valitettavasti ole a tai o nappainta joten nyt minulla olla vaha huono soomee :D

Laittelen kuvia ja kuulumisiani taas kun kerkian!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti