torstai 30. huhtikuuta 2015

Mossista Bodoon!

Kaikkea sitä kerkiääkin tehä kahden viikon aikana! Nyt onkin jo kolmas viikko menossa ja olen vaihtanut ihana maalaisseudun jylhäisiin vuoriin Bodossa.

Viimeinen viikko Mossissa oli oikein mukava! Toimistopäivien lomassa minulla oli kolme vapaa päivää <3 Keskiviikkona ensimmäisenä vapaa päivänäni menin isäntä perheen äidin kanssa käymään Mossin saarella. Saari on melkein ihan kiinni Mossissa. Saarella oli palion pieniä puutaloja ja tietnkin farmeja! Menimme modernintaiteen museoon maistamaan paikan kuuluista pullaa...No pulla oli ihan hyvä, mutta ei voita omatekoista pullaa! :)
Kuuluisa pulla!

Modrenintaiteen museo
Torstaina menin Marin kanssa Romskogin, joka on hyvin pieni paikka keskellä ei mitään. Siellä oli kokous, jossa pohdittiin kannattaisiko sielä olla 4H-kerhoa. Onneksi siellä oli vanhempia ja lapsia, jotka halusivat perustaa 4H-kerhon. Minä ja Andreas leikimme lasten kanssa ja Mari piti infoa vanhemmille. Mitään erikoisempaa ei tapahtunut, eikö joo näin elävän MAJAVAN uiskentelevan järvessä!!!!! <3

Perjantaina lähdin tutustumaan Norjan pääkaupunkiin Osloon! Oslo oli oikein kaunis kaupunki! Christel näytti minulle nähtävyyksiä ja sain samalla nähdä hänen koiranpentunsa <3 oslon oopperatalo oli nähtävyyksistä ehkä hienoin, koska pystyit kävellä sen katolla mihin suuntaan vaan!
Kuninkaan linna

Ooperatalo

Kuuluisa taiteilijan tietoksia mutta nimeä en muista
Suklaata <3

Kuuluisin angry boy
 Lauantaina näin palion nähtävyyksiä isäntäperheeni kanssa. Fredrikkstadin vanhan kaupungin ja palio palio palio luolamaalauksia pronssikaudelta..cool! Lähdimme nähtävyyksiä katsomaan joskus 11 aikaan ja olimme takaisin kotona 17:30 eli ei mikään pikku reissu :D Nyt taas vähän kuvia!

Sunnuntaina kerroin Suomesta Nordic campingille meneville nuorille! Nuoret osaavat puhua nyt sujuvaa Suomea! Maanantaina lentoni lähti kohti Bodoa! Lentokentälle pääseminen ei ollutkaan niin helppoa kuin luulin, mutta ajoissa ja hengissä perillä! :)